NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Twitter Linked In Linked In Goldenline
SPOT - RAPORT GIT 2013 Spot sokolski Kicinski_Iwinski Kraszyńska Przasnyski Miechowski spot GOP Hyla Mochocki Drews Brzeziński Zawodny

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Ellen-Jane  Austin

Ellen-Jane Austin

Head of Territory Management, Gameforge

At the age of 10 Ellen-Jane Austin fell deeply in love with an 8bit boy with a pogo stick whose babysitter had been eaten by aliens … even though young Commander Keen never returned her feelings, her passion for video games was awakend. Detouring her interests on a professional level she wrote her Bachelor thesis about the different needs for marketing to different cultures on the online market in cooperation with Germany’s leading Online Ski Holiday Tour Operator SnowTrex. After several years of agency work, handling below the line marketing projects for clients like L'Oréal, Philips and Samsung, Ellen found her way back to her online roots and … even better … back to gaming! Early in 2011 she joined Gameforge. Starting off as a Country Manager for the UK she soon took on the USA and Scandinavian Markets too. In late 2012 she was made Head of Territory  Management.

Bartosz  Biniecki

Bartosz Biniecki

game designer, Vivid Games

W branży od 2008 roku. Pracuje w Vivid Games niemal od początku istnienia firmy. Zaczynał od grafiki 2D, w której realizował się przede wszystkim w dziedzinie UI by z czasem przekonać się, że to jednak Game Design jest jego niepodważalnym atutem. Jest osobą nieskończenie kreatywną, którą inspirują przede wszystkim muzyka, fotografia filmy i gry. Aktualnie rozwija się w kierunku Social Designu i Casual Gamingu. Jest zawsze zorientowany w zakresie gier mobilnych - sam jest z pewnością graczem casualowym. Pracował m.in. przy takich tytułach jak Neon Mania, Real Boxing, BMX Jam, Gyro, Neon Blitz, NCIS oraz serii Speedway.

Michał Bobrowski

Michał Bobrowski

dyrektor zarządzający, GRY-OnLine

Pasjonat rynku gier video, dalekich podróży oraz muzyki operowej. Swoją przygodę z grami rozpoczynał w erze komputerów 8-bitowych. W latach 1995-2000 związany z rynkiem reklamy zewnętrznej. Od roku 2001 swoje zamiłowanie do wirtualnej rozrywki i zagadnień związanych z reklamą internetową łączy pracą w GRY-OnLine S.A., spółce będącej niekwestionowanym liderem polskich mediów poświęconych tematyce gier. Od 2011 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu tej Spółki. Absolwent studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University.

Miłosz  Brzeziński

Miłosz Brzeziński

psycholog biznesu

Z biznesem growym związany od 1994 roku. Przerzucał 'gamingowy węgiel' jako autor, recenzent, współprowadzący program 'Review Teritorry' i prowodyr grania w celu rozwijania się. Aktualnie zawodowo poszukiwacz instrukcji obsługi do mózgu przez implementację zdobyczy psychologii akademickiej do różnych dziedzin działalności człowieka. Ciągle gra. I to dużo. Najchętniej w single z fajną historią i w multi, nieustająco trudne z tego powodu, że chyba nikt nie czyta instrukcji obsługi.

Jacek  Brzeziński

Jacek Brzeziński

producent/projektant, Techland

Zawodowo zajmuje się grami od 1994 roku. Początkowo były to 'papierowe' gry RPG - pracował jako autor, tłumacz i redaktor czasopisma 'Magia i Miecz'. Jest odpowiedzialny za pierwszą polską grę RPG w konwencji science fiction - napisaną razem z pisarzem Tomaszem Kołodziejczakiem 'Strefę Śmierci'. W branży gier komputerowych zaczynał jako programista. Był też szefem projektu 'Wiedźmin' i jednym z głównych projektantów 'Wiedźmina 2', pracował także przy kilku innych projektach gier na różne platformy i o różnej skali. Obecnie jest producentem/projektantem w firmie Techland Warszawa, gdzie niedawno zakończył prace nad Dead Island Riptide.

Ryszard  Chojnowski

Ryszard Chojnowski

general manager, Albion Localisations

Absolwent filologii angielskiej oraz podyplomowego studium tłumaczeń na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 1997 roku zajmuje się tłumaczeniem gier, początkowo jako wolny strzelec dla CD Projektu, a po założeniu Albionu także dla Cenegi, EA, NCSoft, Zyngi i Blizzarda. Współpracował także czynnie z portalami Gry-Online, Polygamia i Niezgrani, udzielając się jednocześnie na różnorakich podcastach. Współorganizator festiwalu gier planszowych w Brzegu. Zaliczył półtoraroczny epizod szefowania przy projekcie pierwszego Wiedźmina. Fan gier wszelakich.

Arkadiusz  Cybulski

Arkadiusz Cybulski

współzałożyciel i prezes zarządu, Gamfi.pl

Współzałożyciel i prezes zarządu firmy Gamfi, pioniera gamifikacji w Polsce. Przez ponad 10 lat zajmował się promocją, sprzedażą, zarządzaniem, projektowaniem, produkcją oraz nauką tworzenia gier komputerowych. Działał zarówno po stronie klienta (Polkomtel - gry mobilne), w studiu developerskim (one2tribe – gry internetowe tytuły Wiedźmin: Versus, Neuroshima) jak i prowadząc szkołę tworzenia gier (Digital Frontier). Zdobył kompleksowe doświadczenie związane z biznesem gier mobile, social, MMO, adver oraz serious gaming. Obok działalności biznesowej jako jeden z sygnatariuszy i członek rady Krajowej Izby Gospodarki Cyfrowej, współtworzył Program promocji zagranicznej branży gier wideo w Polsce.

Małgorzata Czernecka

Małgorzata Czernecka

współzałożycielka, XY Learning Team

Od 6 lat specjalizuje się w zwiększaniu efektywności procesów szkoleniowych  w dużych organizacjach. Jest twórcą i project managerem projektów opartych o nowe technologie. Promotorka i pomysłodawczyni innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych, optymalizujących procesy rozwojowe. Autorka raportów z badań (m.in.: 'EFS – end of financial support', 'Learning Problems – e-solutions'), artykułów (m.in. Personel  i Zarządzanie, Personel Plus) i publikacji ('CzłoWIEK to inwestycja. Podręcznik do zarządzania wiekiem w organizacjach'). Jest dyrektorem zarządzającym eHRP, marki wchodzącej w skład HRP Group, Prezesem Fundacji Wspierania Rozwoju Nowoczesnych Technologii 4Future, v-ce przewodniczącą Komisji ds. e-learningu w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych oraz współzałożycielką aliansu na rzecz jakości w szkoleniach XY Learning Team.

Marcin M.  Drews

Marcin M. Drews

dziennikarz, twórca gier

Dziennikarz, pisarz, nauczyciel akademicki, specjalista ds. PR i nowych mediów. Od 1990 roku nieprzerwanie w branży dziennikarskiej, sześciokrotnie redaktor naczelny, w tym trzykrotnie w mediach ogólnopolskich i dwukrotnie w TV. Współzałożyciel oraz wiceprezes Stowarzyszenia Twórców i Organizatorów Kultury. Autor kilku publikacji książkowych, scenariuszy do gier, wielu reportaży telewizyjnych i prasowych, opowiadań fantastycznych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach literackich oraz kilku referatów naukowych, w tym pierwszego w Polsce opracowania na temat zjawiska diaporamy. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier. Twórca przygodowych gier niezależnych. Stały publicysta Antyweb.

Stanisław  Fiedor

Stanisław Fiedor

prezes Fuero Games, właściciel Fuero Interactive

Twórca Fuero Games - studia specjalizującego się w produkcji gier mobilnych i cross-platformowych bazując na technologii Unity3D. Z wykształcenia ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Swoją przygodę z biznesem rozpoczynał od założenia własnej agencji interaktywnej, która realizuje projekty zarówno dla dużych korporacji, jak i innowacyjnych Start-up’ów. Obecnie swoją uwagę koncentruje na dynamicznie rozwijającym się rynku gier mobilnych. Zwolennik i propagator zapewniania użytkownikom mobilnej rozgrywki niezależnie od urządzenia i platformy, którą w danej chwili mają aktualnie najbliżej siebie.

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

dyrektor zarządzający, członek zarządu, CDP.pl

Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Bussinesu i Administracji w Warszawie na kierunku Ekonomia i Techniki Komputerowe oraz Szkoły Głównej Handlowej w specjalizacji Zarządzania Projektami. Od 2006 związany z grupą CD PROJEKT. Swoją karierę w firmie rozpoczynał od stanowiska menedżera w dziale marketingu, kolejno awansując na szefa działu, a następnie Dyrektora Marketingu całej spółki. W zarządzie spółki od 1 stycznia 2011. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał, pracując na stanowiskach managerskich i specjalistycznych m.in. w firmach: International Data Group Poland S.A., BizCentrum S.A., Agora S.A. i Interactive Marketing Partners Sp. z o.o. Prywatnie praktykujący tenisista, żeglarz i fan gier strategicznych.

Tomasz  Gop

Tomasz Gop

producent wykonawczy, CI Games

Obecny w branży od 2006 roku, jest jednym z ludzi odpowiedzialnych za sukces polskich RPG. Jego Umiejętności i doświadczenie wywodzą się zarówno z dziedziny PR jak i developmentu. Mimo to zadziwiająco łatwo unika naleciałości PR w zwykłych rozmowach.  Obecnie w CI Games kieruje pracami nad Action RPG: LORDS of the FALLEN.

Konrad  Hildebrand

Konrad Hildebrand

publicysta

Kiedyś dziennikarz związany z branżą gier, obecnie koordynator projektów internetowych. Po godzinach producent sieciowego wideo znany jako Ten Chudy Drań. W zeszłym roku prawdopodobnie wydał więcej pieniędzy na gry darmowe niż na płatne. Gra w gry z Radkiem Zaleskim.

Marek Hyla

Marek Hyla

współzałożyciel, XY Learning Team

Odpowiada za zarządzanie zespołem e-learning.pl. Od 2000 roku wspiera Klientów w zakresie strategicznych aspektów wdrożenia e‑learningu. Konsultuje również działania związane z wyborem rozwiązań informatycznych wspierających procesy zdalnego nauczania oraz metodologią wdrożenia nowoczesnych rozwiązań szkoleniowych w organizacji. Prelegent i panelista na wielu seminariach i konferencjach, m.in. Techno Business Forum [Tokio/Fukuoka 2001], Kongres HR [Warszawa 2004, 2005, 2009, 2012], OnLineEduca [Berlin 2005 oraz 2010], Learning 2006 [Orlando 2006], Kongres Szkolenia [Warszawa 2010], Digital Learning Congress [Warszawa 2012]. Wieloletni członek gremium sędziowskiego w Brandon Hall Excellence in Learning Awards. Członek Komisji ds. E-learning działającej przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych. Współzałożyciel aliansu XY Learning Team działającego na rzecz zrównoważonego rozwoju rynku nowoczesnych technologii szkoleniowych. Autor książek: ‘E-learning - od pomysłu do rozwiązania’, ‘Przewodnika po e‑learningu’ oraz wielu innych tekstów publikowanych w prasie IT oraz HR. Autor bloga www.SzkoleniaXXIwieku.pl.

Marcin  Iwiński

Marcin Iwiński

współzałożyciel, CD Projekt

W roku 1994 – zaraz po zakończeniu liceum – Marcin, wraz z przyjacielem ze szkolnej ławki Michałem, wspólnie założyli CD Projekt, firmę zajmująca się wydawaniem i dystrybucja gier komputerowych na przełówmy nośniku – płycie CD ROM, która od samego początku ustanawiała nowe standardy rynkowe i znacząco przyczyniła się do rozwoju gier komputerowych w Polsce. W 2002 r. inwestując zarobione pieniądze z działalności wydawniczo-dystrybucyjnej, współzałożył studio CD Projekt RED, znane z produkcji gier z serii 'Wiedźmin'. Obydwie części Wiedźmina stały się światowymi bestsellerami, zdobywając równocześnie uznanie krytyków branżowych i osiągając sprzedaż ponad 5 milionów sztuk na całym świecie. Na przyszły rok planowane jest wydanie trzeciej części serii. Najmłodsze dziecko Marcina to GOG.com - przełomowa platforma cyfrowej dystrybucji gier z klientami z całego świata, gdzie wszystkie tytuły dostępne są bez uciążliwych zabezpieczeń DRM z mnóstwem darmowych dodatków do każdej gry.

Jacek Jankowski

Jacek Jankowski

games and applications advisor, nk.pl

Ewangelista rozwiązań reklamowych wykorzystujących gry i reklamę w grach. Jest osobą związaną z marketingiem internetowym od lat 90. Jego doświadczenie obejmuje działania zarówno po stronie agencji interaktywnych, po stronie klienta, jak i jako niezależny konsultant działań marketingowych w Internecie. Prowadził marki związane z grami reklamowymi i społecznościowymi (m.in.: AdAction, nobagames.com, Ostryga), w których przyłożył rękę do produkcji ponad 1000 gier. Wykładowca uczelni wyższych, ewangelista rozwiązań wykorzystujących w działaniach reklamowych gry, reklamę w grach, społeczności graczy oraz mechanikę gier (gamifikacja, grywalizacja). Współzałożyciel i aktywny uczestnik grupy Gry w marketingu w ramach IAB Polska. Obecnie w ramach NK.pl rozwija katalog gier i aplikacji w przestrzeni www i mobile. Razem z producentami gier i reklamodawcami rozwija nowe narzędzia marketingowe w przestrzeni gier social i mobile.

Adam Kiciński

Adam Kiciński

prezes, CD Projekt

Jest związany ze spółką od początku jej istnienia, czyli od 1994 r. Tworzył m.in. sieć jej sklepów firmowych i pełnił funkcję dyrektora handlowego. Od 2004 współkierował a od 2006 r. kierował pracami CD Projekt RED, studia które stworzyło bestsellerowe gry wideo o Wiedźminie. Był liderem transakcji, dzięki której grupa CD Projekt połączyła się z Optimusem i weszła na giełdę. Od jesieni 2010 r. pełni funkcję prezesa zarządu CD Projekt S.A. Jest m.in. laureatem nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii 'Wizja i Innowacje'.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, Przelewy24

Z Branżą e-commerce, IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków  należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24 i przede wszystkim  - pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami oraz partnerami serwisu.  W trakcie swojej kariery zawodowej  współpracował z wieloma kluczowymi partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożenia projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył  UAM w Poznaniu na kierunku  komunikacji  społecznej.

 

 

Roland Klemke

Roland Klemke

assistant professor, CELSTEC

Roland Klemke leads national and international research projects in the TEL field. Research topics include serious games, mobile learning, open architectures, emerging standards, and web-based collaboration. Additionally, he is CEO of Humance AG, where he is responsible for the research and development area in fields such as mobile solutions and portal solutions. He received his degree in Computer Science in 1997 from University of Kaiserslautern and a doctoral degree from RWTH Aachen in 2002. He is experienced in the fields of Software Development, E-Learning, Knowledge Management, Mobile Solutions and Web-based Systems and is responsible for several healthcare related projects. Until 2002 he contributed as scientist at Fraunhofer Gesellschaft to national and international research projects.

Adrian Kostrzębski

Adrian Kostrzębski

PR manager, Turtle Entertainment

Odpowiada za komunikację największych wydarzeń e-sportowych organizowanych przez firmę Turtle Entertainment Polska, do której należą dwie największe ligi e-sportowe – Liga Cybersport oraz Electronic Sports League Polska (ESL). Z e-sportem związany od ponad 8 lat.

Mariola  Kraszyńska

Mariola Kraszyńska

kierownik działu realizacji badań, Research.NK

Psycholog, Kierownik Działu Realizacji Badań w Naszej Klasie Sp. z o.o. Specjalizuje się w badaniach jakościowych, przede wszystkim w formie on-line. Ma też doświadczenie w projektach ilościowych oraz ilościowo jakościowych. Realizowała projekty m.in. z branż FMCG, telefonii komórkowej, przemysłu chemicznego, bankowości. Prowadziła też badawcze projekty o tematyce społecznej. Wcześniej freelancer, Reaserch Manager w SMG/KRC MillwardBrown i Specjalista ds. badań jakościowych w PBS DGA Sp. z o.o

Tomek Kreczmar

Tomek Kreczmar

dyrektor artystyczny Konferencji GIT

Dziennikarz, publicysta, manager, a dawniej także tłumacz zajmujący się grami wideo i fabularnymi (tzw. pen & paper RPG). Absolwent Wydziału Matematyki, Mechaniki i Informatyki oraz Wydziału Filozofii i Socjologii (oba Uniwersytet Warszawski). Posiada dyplom z zakresu Dziennikarstwa Telewizyjnego. Szef pasma programowego Hyper+, felietonista nieistniejącego już miesięcznika Neo+. Przez lata pracował jako redaktor naczelny poświęconego klasycznym grom fabularnym magazynu Magia i Miecz. Tłumaczył oraz redagował polskie wydania wielu gier fabularnych i wideo (m.in. Baldur's Gate, Warhammer, Earthdawn, Zew Cthulhu, Dungeons and Dragons 3,5 ed.), a w tworzeniu innych brał czynny udział (m.in.Wiedźmin: Gra Wyobraźni). Przełożył też na polski komiksy z serii Sin City. Brał udział w kreacji gry karcianej Thorgal, dołożył też odrobinę do produkcji gry komputerowej Wiedźmin. W latach 2003-2013 roku przewodził pasmu programowemu Hyper+, w którym m.in. prowadził program Talking Heads

Marianna Król

Marianna Król

współzałożyciel, 313 Consulting

Psycholog organizacji, trener, coach, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 313 Consulting, firmie specjalizującej się w tworzeniu symulacyjnych gier decyzyjnych i prowadzeniu programów rozwojowych z ich wykorzystaniem, zajmuje się projektami gier diagnozujących kompetencje i dopasowanie pracowników do organizacji. Obecnie koordynuje projekt stworzenia gier rekrutacyjno – selekcyjnych dla czterech stanowisk. Pochłania biografie i pasjonuje się szerokim spektrum innowacji. 

Artur  Kurasiński

Artur Kurasiński

przedsiębiorca, Fokus, smarter analytics

Twórca Fokusa (getfokus.com). Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Marc  Lavign

Marc Lavign

coming from animation, film and Electronic Arts

Coming from Animation, Film and Electronic Arts, Marc Lavigne worked for Valenciennes Trade and Industry Chamber and the regional cluster « Pôle Images Nord – Pas de Calais » to set up facilities for the serious games industry and its development. His current position is managing director of Game IN.  GAME IN stands for Game In North, a trade association representing the games industry in the North of France and Wallonia. The mission is simple: to develop, promote, and support independent games developers, in-house publishers, distributors, outsourcing services, mobile, online developers, universities, and more! Game IN is dedicated to helping cross-border games professionals, enrich and advance the business and creative environment in the region.

Bartosz  Lewandowski

Bartosz Lewandowski

founder & CEO Roboto Translation, Publisher YourApps.info

W branży growej pojawił się pod koniec ubiegłego wieku, debiutując jako dziennikarz w 'Świecie Gier Komputerowych', z którym został do samego końca magazynu (ostatnie wydanie latem 2003 roku). Specjalizował się w grach wyścigowych i strategicznych, a ponadto odpowiadał za nowatorski, jak na owe czasy, dział Arena Online, gdzie przyglądał się raczkującemu e-sportowi i rozwojowi gier MMO. Później pisał regularnie do miesięcznika 'Click!', współtworzył 'GameRanking' oraz udzielał się w czasopismach z innych branż – 'Motor', 'KMH', 'Polska Koszykówka', 'Nowy Sportowiec' – i przez kilka lat wydawał periodyk dla kibiców koszykarskiego klubu Anwil Włocławek ('Nasz Anwil'). W 2002 roku, gdy tylko ukończył filologię angielską i europeistykę na UMK w Toruniu, założył i do dziś prowadzi firmę Roboto Translation, specjalizującą się w tłumaczeniach i dubbingu gier video. W 2009 roku po raz pierwszy zaświtał mu pomysł na serwis o graniu mobilnym – zachwycił się wówczas jakością gier produkowanych na smartfony. Serwis YourApps.info ostatecznie zadebiutował w sierpniu 2013 roku.

Sławomir Łais

Sławomir Łais

współzałożyciel, XY Learning Team

Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo dwoma tematami – uczeniem ludzi i technologią. Ma duże doświadczenie w praktyce wdrażania rozwiązań e-learningowych, w szczególności opartych na innowacyjnych mechanizmach social learningu i wykorzystujących mechanizmy grywalizacji. Entuzjasta przemian cywilizacyjnych i ich wpływu na sposób uczenia i komunikowania się ludzi oraz możliwości wykorzystania technologii  w tych dziedzinach. Projektant rozwiązań technologicznych wspierających uczenie się i szkolenie. W wielu projektach ekspert metodyki blended learning i trener moderatorów e-learningowych. Współzałożyciel XY Learning Team i przewodniczący Komisji e-learning przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych. Prowadzi bloga praktykatrenera.pl i na codzień pracuje w OSI CompuTrain S.A.

Dr inż. Piotr Magnuszewski

Dr inż. Piotr Magnuszewski

współzałożyciel i dyrektor zarządzający, Centrum Rozwiązań Systemowych

Jest zaangażowany w badania naukowe w International Institute for Applied Systems Analysis (Austria) oraz doradztwo i szkolenia w ramach AtKisson Group – międzynarodowej grupy doradczej w obszarze zrównoważonego rozwoju. W swojej pracy skupia się na łączeniu teorii z praktyką oraz wiedzy z działaniem. Używa w tym celu narzędzi myślenia systemowego, symulacyjnych gier decyzyjnych oraz symulacji uczestniczących. Zaprojektował wiele gier uczących radzenia sobie ze złożonością, niepewnością, współpracą i zrównoważonym rozwojem. Gry te były stosowane w wielu krajach w biznesie, administracji, nauce i organizacjach pozarządowych szczególnie w sytuacjach wymagających współpracy pomiędzy tymi sektorami.Piotr jest autorem wielu publikacji w międzynarodowych czasopismach naukowych i edukacyjnych.

Maciej  Miąsik

Maciej Miąsik

producer, Pixel Cow

Weteran polskiego przemysłu gier komputerowych - projektant, programista, producent, sound designer. Zaczynał na początku lat 90. ubiegłego wieku tworząc grę, noszącą od lat miano kultowej - Electro Body - która zapoczątkowała komercyjne tworzenie gier przeznaczonych na komputery PC na polski rynek, a jak się szybko okazało, także światowy. Od tego czasu współtworzył wiele tytułów, które znalazły odbiorców na rynkach wszystkich kontynentów. W swoim dorobku na takie tytuły jak: 'Fire Fight', 'Reah: Zmierz się z nieznanym', 'Schizm: Prawdziwe wyzwanie', 'Schizm II: Kameleon', 'Sentinel: Descendants in time', 'Wiedźmin' i wiele innych. O produkcji gier wie niemal wszystko, dzieląc się wiedzą ze studentami warszawskich uczelni oraz na kursie Digital Frontier. Obecnie pracuje nad grami w firmie one2tribe.

Grzegorz  Miechowski

Grzegorz Miechowski

prezes zarządu, 11 bit studios

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. W branży gier pracuje od 1993 roku. Pierwszym jego projektem była gra Teenagent, która po wydaniu rok później została przebojem w Polsce i doczekała się edycji zagranicznych. W roku 1999 kierował zespołem, który stworzył grę Gorky 17. Została ona wydana w wielu krajach świata, w części z nich – przykładowo w Rosji – osiągając status bestsellera. Przez kilkanaście lat osiągał sukcesy jako lider zespołu i prezes spółki tworzącej gry. Ulubiona gra: Plants vs. Zombies.

Paweł  Miechowski

Paweł Miechowski

senior writer, 11 bit studios

Rocznik 1979. Senior Writer w zespole 11 bit studios. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Z branżą gier związany już od czasów licealnych, najpierw jako animator, później jako tester, wreszcie jako PR manager i autor dialogów, tekstów i fabuły do gier Metropolis Software oraz aktualnie do gier tworzonych przez 11 bit studios. Prywatnie mąż i ojciec, wielki fan gier niezależnych.

dr Michał Mochocki

dr Michał Mochocki

adiunkt, Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego

Sekretarz zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Gier, członek Rady Naukowej wydawanego przez PTBG czasopisma naukowego Homo Ludens. Specjalizuje się w niekomputerowych grach fabularnych i serious games, zwłaszcza w zastosowaniach edukacyjnych. Współautor 2. edycji narracyjnej gry RPG 'Dzikie Pola' (2005) i jej suplementu 'Pan Brat' (2010), autor dodatku 'Zabić szczura' do gry fabularnej 'Neuroshima' i materiałów do innych gier na łamach magazynów Portal, Magia i Miecz, Biały Wilk i Kwarta. W latach 1999-2003 redaktor magazynu Portal. Od 2001 autor historycznych gier Live Action Role Play, tak w wydaniu rozrywkowym, jak i edukacyjnym. Prowadzi badania nad gamifikacją szkolnictwa wyższego i nad zastosowaniem gier RPG, LARP i rekonstrukcji historycznych w edukacji i promocji dziedzictwa kulturowego.

Krzysztof  Nosek

Krzysztof Nosek

product owner, Techland

Producent Call of Juarez Gunslinger. Jako asystent producenta, szef zespołu programistów, programista lub projektant brał udział w projektach serii Call of Juarez i Dead Island. Przed zstąpieniem w czeluści branży growej w 2008 roku miał bogate życie wewnętrzne oraz zbierał szlify menedżerskie w projektach z dziedziny przetwarzania języka naturalnego. Absolwent quasi-legendarnego rocznika ’80 Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej. Nawrócony agilista, obecnie apostoł zwinnych metod tworzenia produktów, ślepo wierzący w ideały współpracy i otwartości. Prywatnie frapuje się wzajemnym wpływem gier na prądy myślowe, kulturę i życie społeczeństw pierwszego świata, nie wspominając o przyszłości ludzkości.

Michał Nowakowski

Michał Nowakowski

członek zarządu, CD Projekt

Z branżą gier związany od ponad 15 lat. Karierę zawodową rozwijał m.in. w wydawnictwach Egmont Sp. z o.o. i Axel Springer Polska Sp. z o.o. - gdzie współpracował przy tworzeniu czasopism z sektora gier komputerowych oraz odpowiadał za zakup licencji gier publikowanych na płytach CD dołączanych do miesięczników. W ASP Sp. z o.o. współodpowiadał również za kioskową serię wydawniczą 'Dobra GRA', w której opublikowano m.in. cykl 'Skoki narciarskie' z użyciem wizerunku Adama Małysza. Od 2005 roku związany jest z Grupą CD Projekt, w której spółkach zajmował kolejno stanowiska Kierownika ds. Licencji, Dyrektora ds. Licencji, Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu, Dyrektora Zarządzającego, Wiceprezesa ds. Rozwoju Biznesu, Członka Zarządu oraz Prokurenta. Od 2008 roku jest Członkiem Komisji Rewizyjnej organizacji SPIDOR (Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego). 

Konrad  Olesiewicz

Konrad Olesiewicz

założyciel, #STE Consulting

Jest przedsiębiorcą, menedżerem i naukowcem. Od 10 lat działa profesjonalnie w branży gier komputerowych. Posiada praktyczne jak i teoretyczne doświadczenie w tworzeniu i sprzedaży produktów rozrywki cyfrowej. Dotychczas zaprojektował 4 firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją gier komputerowych. W branży debiutował jako współzałożyciel Codeminion oraz specjalizacji 'programowanie gier komputerowych' na PJWSTK. Gry, przy których tworzeniu brał udział, łącznie sprzedały się w ponad 2 000 000 kopii na całym świecie. Obecnie wdraża i rozwija autorską metodykę zarządzania #STE (StarTrek Economy) oraz rozwija firmę konsultingową zajmującą się doradztwem dla twórców gier komputerowych.

Wojciech Ozimek

Wojciech Ozimek

współzałożyciel, one2tribe

Rozpoczął swoją karierę w Telekomunikacji Polskiej (TP), gdzie uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu wysokiej dostępności systemów rozproszonych, metodologii obiektowych i projektowania interakcji człowieka z komputerem. W 1998 r. Wojtek dołączył do Infovide-Matrix, gdzie uczestniczył w wielu projektach jako konsultant, architekt i kierownik projektu. W 2000 r. został R&D managerem w obszarze e-biznesu. Na tym stanowisku odpowiadał za tworzenie strategii biznesowych i architektury IT dla wybranych klientów. W 2002 roku został mianowany dyrektorem do spraw R&D i zaczął koncentrować się na strategii i rozwoju biznesu. W 2003 r. założył firmę one2tribe.

Krzysztof Pikiewicz

Krzysztof Pikiewicz

dyrektor zarządzający, Turtle Entertainment

Zarządza dwiema największymi  ligami e-sportowymi w Polsce – Electronic Sports League (ESL) oraz Cybersport.  Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dabrowie Górniczej. W branży gier komputerowych od ponad 8 lat. Tworzy  e-sport w Polsce przy współpracy z największymi światowymi firmami takimi jak Intel,  BenQ, RiotGames.  Był jednym z inicjatorów organizacji Intel Extreme Masters w Polsce, które odbyło się pod koniec stycznia w katowickim Spodku.

Robert  Podgórski

Robert Podgórski

właściciel, BlackMoon Design

Prowadzi niezależne studio BlackMoon Design z Poznania, gdzie od kilku lat powstają gry flash i mobilne. Niedawno powstał pierwszy tytuł desktopowy firmy - RTS'a 'The Few'.

 

 

Marcin  Przasnyski

Marcin Przasnyski

CEO , StockWatch.pl, cofounder VODEON

Nestor branży, który tworzył, współtworzył lub przyłożył rękę do wielu znaczących projektów, począwszy od Bajtka. Mimo dojrzałego wieku i 27 lat w branży, wciąż młody duchem i pełen rozpierającej energii, dzięki której uruchamia i rozwija nowe przedsięwzięcia w sektorze digital. Mocno osadzony w realiach rynku kapitałowego, stworzył jeden z najważniejszych serwisów inwestorskich StockWatch.pl, zasiada też w radach nadzorczych spółek i jest członkiem komitetu ds. papierów udziałowych na GPW. Dyplomowany dziennikarz po uniwerku, ma też prestiżowy dyplom TRIUM EMBA (New York University, London School of Economics i HEC Paris), klasyfikowany przez Financial Times na drugim miejscu w rankingu światowych studiów dla menedżerów.

Christelle  Rondel

Christelle Rondel

business developer, Plaine Images

Graduated in International Marketing from the IAE (business school), Christelle Rondel has a 16 year experience in Economic Development, inward investment and company support. She joined the international marketing department of Lille Grand Palais (congress exhibition) to attract international events in the Lille Region. In a special project with western Belgium: she also acted as a cross-bordered coordinator to ensure the international promotion of the Euroregion to increase the number of international congresses and exhibitions in the partner cities. She then joined Eurasanté as International Operations Manager. Eurasanté is the Lille economic development agency specialized in health-related activities (Nutrition, health, biotechnologies), her missions were to promote the region and incite health-related foreign companies to set up or develop their activities in the Lille Region and help them in their setting-up process. She also assisted local companies in their international development and expansion in Europe, Northern America, Middle East, Asia.

She is now, a Business developer for Plaine Images: the Digital Cluster of the Lille region. Her missions are to:
- Promote & develop the site La Plaine Image attracting new companies,
- Promote, provide services & development assistance to resident companies
- Initiate collaborations between on-site companies and French and/or foreign companies..

 

Paweł Schreiber

Paweł Schreiber

wykładowca, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

O grach wideo pisze na blogu jawnesny.pl. Teatrolog, wykładowca Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Krytyk teatralny związany z „Didaskaliami”, „Teatrem” i „Chimerą”. Współtworzy program zajmującej się grami specjalizacji GAMEDEC w ramach nowego kierunku na UKW – humanistyki drugiej generacji. Próbuje budować mosty pomiędzy grami wideo a resztą kultury.

Kamil  Sikora

Kamil Sikora

project manager, FreshMail

Z wykształcenia inżynier oprogramowania. Absolwent Produkcji Gier UJ oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu IBS w obszarze studiów executive MBA. Autor książki Marketing Gier Wideo oraz założyciel irlandzkiej firmy Bandoneon Games, zajmującej się analizami mikroekonomicznymi oraz produkcją reklamowych gier wideo. Wyznawca marketingu fundamentalnego i, jako absolwent szkoły muzycznych dowód, że klawiaturze fortepianu blisko do jakiejkolwiek formy klawiaturo podobnej.

Mikołaj  Sobociński

Mikołaj Sobociński

asystent, Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego

Prelegent na pierwszej konferencji Polskiego Towarzystwa Badania Gier (2005). Miłośnik gier planszowych, na PC i PS3 z zainteresowaniem edukacyjnym wynikającym z posiadania małych dzieci. Wraz z żoną, metodykiem, oraz współpracownikami na UKW dostosowuje programy nauczania do zmieniającej się rzeczywistości oraz studentów. Od kilku lat wprowadza elementy autonomizacji procesu nauczania oraz grywalizacji w ramach prowadzonych zajęć. Autor kilku artykułów z zakresu językoznawstwa, metodyki oraz rozwoju systemu kształcenia.

Mariusz  Socha

Mariusz Socha

project manager, Krakowski Park Technologiczny

Absolwent Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Tischnera w Krakowie. Zajmuje się rozwojem firm technologicznych ze szczególnym naciskiem na firmy z branży gier wideo. Poprzez mentoring i networking wspiera rozwój firm przemysłu kreatywnego na rynku globalnym. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu inkubacji, akceleracji start-upów, procesów inwestycyjnych w ramach funduszy prywatnych i publicznych. Z  ramienia KPT koordynuje działania Digital Entertainment Cluster inicjatywy zrzeszającej kilkanaście firm gamedevowych z południowej Polski oraz organizuje konferencję developerów i  wydawców gier wideo - Digital Dragons.

Michał  Sokolski

Michał Sokolski

współzałożyciel, CI Games

W branży gier od 1996 roku jako designer, grafik i twórca gier. Współzałożyciel CI Games (dawniej City Interactive), międzynarodowego wydawcy i developera, pierwszej firmy z branży notowanej na GPW. Obecnie zajmuje się współtworzeniem strategii firmy, oraz zarządza dwoma spółkami-córkami należącymi do grupy kapitałowej. Prywatnie mąż i ojciec dwóch młodych, zapalonych graczy. Miłośnik motoryzacji, współczesnych technologii oraz strzelectwa.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Maciej  Szcześnik

Maciej Szcześnik

projektant rozgrywki, CD Projekt RED

Absolwent wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Główny Projektant Rozgrywki kierujący zespołem specjalistów odpowiedzialnych za mechanikę gry w projekcie Wiedźmin 3: Dziki Gon. Trener prowadzący kursy z game designu i gamifikacji, badacz mechaniki gier oraz metod pobudzania kreatywności i optymalizacji procesów twórczych. W gamedevie od 2004 roku.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz Tomaszewski

Tomasz Tomaszewski

założyciel, Crunching Koalas

Jeden z założycieli Crunching Koalas, programista i specjalista silnika Unity 3D. W branży dopiero od 2 lat – pierwsze deweloperskie kroki stawiał jako student PJWSTK, na specjalizacji Programowanie Gier Komputerowych oraz tester w 11 bit studios. Następnie rozwijał swoje własne studio deweloperskie, które wykonywało projekty i zlecenia dla wielu polskich firm tworzących gry. Dzięki dynamicznemu rozwojowi, studio uzyskało merytoryczne oraz finansowe wsparcie branżowych weteranów i aktualnie przygotowuje swoje dwa pierwsze projekty: MouseCraft oraz WordTrap Dungeon. 

Adrian  Witkowski

Adrian Witkowski

współzałożyciel i wiceprezes zarządu, Gamfi.pl

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Gamfi.pl. Odpowiedzialny za rozwój i projektowanie rodziny produktów wykorzystujących platformę gamifikacyjną Gamfi.

Radosław  Zaleski

Radosław Zaleski

co-founder, Swapp Games

Co-founder Swapp Games, nowego studia produkującego mobilne gry free2play. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendysta Fundacji Volkswagena. Twórca platformy cdp.pl. Jest autorem niekontent.pl, pierwszego w Polsce bloga za paywallem. Gra w gry, ale coraz rzadziej.

 

Paweł  Zawodny

Paweł Zawodny

członek zarządu, Techland

Członek zarządu firmy Techland, do której dołączył w 1997 roku, jeszcze w trakcie studiów i od początku tworzył i rozbudowywał wrocławskie deweloperskie studio firmy, którym do dziś kieruje. W przeszłości był producentem wielu gier Techlandu, w tym znanej serii Call of Juarez.

Marek  Ziemak

Marek Ziemak

producent, CD Projekt RED

Absolwent wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej oraz podyplomowych studiów MBA na uniwersytecie Leona Koźmińskiego. Producent odpowiedzialny za prowadzenie prac animatorów, programistów oraz projektantów rozgrywki w projekcie Wiedźmin 3: Dziki Gon. Fan lekkich metodyk zarządzania i zwolennik przenoszenia na produkcję gier wideo metod sprawdzonych w innych, pokrewnych branżach. W gamedevie od 2006 roku.

dr inż. Jan  Zych

dr inż. Jan Zych

cybernetyk, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Jego aktywność zawodowa jest związana konstruowaniem i wykorzystaniem gier poważnych (serious games) w realizacji zadań na rzecz bezpieczeństwa. Obszar naukowego zainteresowania to problematyka kształcenia kadr dla bezpieczeństwa oraz identyfikacja, ocena i prognozowanie zagrożeń oraz kwestie przeciwdziałania tym zagrożeniom. Zagadnienia te rozpatruje w kontekście zmieniających się uwarunkowań w sferze pozamilitarnej i militarnej systemu bezpieczeństwa państwa. Jego specjalizacją są gry decyzyjne. Współtworzył gry poważne, np.:GAMBIT, EDUTEST, GAMBLER, CYRYL, LEGION.

Piotr  Żygadło

Piotr Żygadło

wiceprezes, producent, Artifex Mundi

Odpowiedzialny m.in. za krakowski odział firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinach związanych z prowadzeniem projektów, w szczególności growych. Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej. Prywatnie, zwolennik tworzenia szerokiej społeczności związanej z tworzeniem gier, jak również aktywny członek fandomu i zapalony miłośnik literatury fantastycznej.